Tuesday, October 28, 2014

Chak lempang


Hello & Assalamualaikum warahmatullahi...

Setelah bertahun tak online tetiba penyakit rajin datang pulaks. Bukan ape kesian kot ade kawan-kawan yang datang asik baca posts patblas tahun lepas. Huhuhu... Lagi satu paling kesian kat penskodeng-penskodeng yang penat datang pulang dengan hati yang hampa sebab takde bahan nak buat ketupat dengan rakan2 seperjuangkan kennn,,,

Ade orang tu takut beno la aku ngumpat dia kat blog padahal amende pon aku nak tulis pasal ko? Kalo ko keknis ke wawa zainal ke amran fans ke nak gak aku tulis naikkan ranking. Blog pon patblas tahun sekali wehhh... elok beno la hari ni line internet opis elok. Takde plak auto restart.. tp tadi ade skali la tetiba restart ntah pe kejadah le pc ni elok humban je.

Orait bertemu kitew di lain siaran. Kbai.