Thursday, December 19, 2013

Aku hidup je lagi ye

Lama gile tak berhapdet. Last post bulan Jun. Rindu nak berbelogging tu ada tapi malas ye amat. Ni pun update guna henpon. Kat opis tak bole nak update. Ate sume nak diblocknye. Nak ber alam sosial pun kemain le susah. Dah nak update belog sendiri susah, nak bace belog orang pon lagi susah. Asal taip url je pc dah restart..vangang je.

Nanti le kite cerita panjang. Melilau mata aku menaip guna henpon ni. Tunggu la lagi nam bulan kot baru berhapdet............