Thursday, April 11, 2013

Saya mahu tv baru...pelisss

Malam tadi tengok tv tanpa gambar. Ada suara je semata. Dah macam dengar radio tapinya bukan dengar lagu tapi dengar drama, iklan dan berita.

Sebelum ni ada gambar tapi satu kaler je. Hijauuuu semedang..baju kemain kerlass meghelip tapi tetap ko kaler ijau. Dah macam tengok cite hulk tapi ni sume orang jadi hulk takde yang tak hulk. Tapi tang bibir je kaler lain..biru. Tau la pilihanraya nak dekat kan..kaler pun yang tu je kuar.

Dah taktau nak buat ape..tv pun takde gambo..jadiknye tido je la. Nak layan internet pun boring gak. Nak layan wasap..wechat..line..viber..lagiiii bosannn.. Haihhh kena beli gak tv baru ni. Hari tu ada orang tu nak bagi adiah besday katanya..aku nak mintak henbeg baru gantikan henbeg sedih aku tu..tapi dah alang-alang tv rosak ni bek aku mintak tv lagik baguih kan? Hmmm..baguih gak idea ni..

Published with Blogger-droid v2.0.10

No comments: