Tuesday, February 26, 2013

Tuesday beluesss

Semalam cuti.  Patut semalam monday blues tapi tukar hari pulak. Jadik lah tuesday blues.

Tempat baru ni keja tak banyak. Lagi banyak makan dari buat keja. Memula syok jugak sebab dah 7 tahun kot bergelumang (amboi ayat) dengan keja yang menimbun. Dok psm hari-hari ada keja. Hari-hari mengeluh bile lah keja nak kurang..dapat sehari takde keja alangkah heavennya. Walhal keja banyak pun melagho tetap ada masa pulak. Bhaha. Abisss...dah bos kate takde keja kannnn... Time melagho tu nampak aje, time buat keja takde langsung nak menjenguk. Kekadang tensi jugak..salah satu sebab nape aku nak tukar.

Awal-awal tahun ni dorang kate keja tak banyak. Tunggu ujung tahun karang. Time akaun nak tutup. Time tu la nak kencin pun tak sempat. Tu dorang kate lah..kite tunggu je ujung taun kang.

Haihhhh...nak gi kencin jap lah. Minum air banyak ni asik nak tekencin je. Maklum le nak habiskan 3 liter air sehari.

Setiap 25kg berat, kite kena minum 1 liter air. Kalo berat aku 66kg..kena minum dalam 3 liter gitu lah. Memang pengunjung setia jamban lah nampaknya..

Published with Blogger-droid v2.0.10

2 comments:

FY said...

setiap 25kg = 1 liter

66kg = 2.64 liter (to be accurate)

p.s. saje nak sebok, tuesday beluess gak.

CY said...

lebih kurang gitu la..cukupkan terus 3 liter senang nak kire..

jom kencin ramai2..eh