Wednesday, February 13, 2013

Nak banned ke tidak?

Tadi lepak Killiney kopitiam kat Galeria dengan Kak Aida. Taktau nak lunch ape dah so ingat nak makan light2 je sambil nyembang. Kak Aida sajes gi Killiney je.Aku say ok walaupun sbenonye maleh dah nak gi Killiney ni sebab service dia sellowww sangat.. Penah makan dengan Elyza & Zira dulu..service memang super duper selloww even dah datang awal..customer pun tak ramai lagi tu tapi sellow nak mam...ko isi la tempat kosong.

Itu baru tang service..belom citer tang makanan. Nak citer lebih memburukkan bisnes orang pun tak bagus gak kan..so baik pegi rasa sendiri.

Ingatkan pegi 2nd time ni dah ok. Rasanya dekat setaun sejak 1st time pegi dulu aku dah tak jejak Killiney ni. So tadi kul 12.30 camtu aku & Kak Aida dah sampai sana sementara orang tak ramai lagi. Kak Aida order nasik lemak ayam rendang & aku order set half boiled eggs,toast & tea. Light2 katanye kan..

Lepas setengah jam, air Kak Aida sampai. Ok sabar. Selang 15min nasik lemak sampai tapi bukan ayam rendang, ayam kari dibawaknye. Ok sabar. Ngap je. Sejam kemudian air teh aku sampai. Wahh..ok sabar. Bos dia lalu so aku tanya mana order aku tak sampai2 ni? Ok dia pegi cek. Then datang balik kata roti lambat skit. Skitttt???? Berjam aku tunggu dia kate lambat sikit???? So aku tanya roti tu ada ke takde sebenarnye? Dia kate takde pastu dok ulang sorry..sorrry... Perghhhh tak hangen ke? Camne kopitiam bole takde roti ni? Kalo takde pun bagitau la awal2 takde la aku order menu yang berkaitan roti. Sipot btol laaaaa....

So disebabkan dah 2 kali terkena service hangit camni maka dengan ini aku banned Killiney branch Galeria. Tempat lain aku taktau tapi kat sini memang selloowww nak mam...

Tobat aku nak jejak dah. Kbai.

Published with Blogger-droid v2.0.10

3 comments:

FY said...

BAN! x best kat situ, x sedap pon..

CY said...

betol.....tak sedap lansung. tapi pelik apsal ramai yang datang? ke sesaje nk try..pastu menyesal??

FY said...

Ntah la, sebab tgk ramai orang datang kot, pastu kene scam. hahaha

for sure, jgn gi situ lagi.. :))