Saturday, February 23, 2013

BR1M

Gilerrr ramai kan orang bujang.. Haha

Aku baru balik amik duit BR1M tadi kat Kompleks Kejiranan Presint 11. Majlis start pukul 7.30 pagi tapi mengkenangkan mesti ramai punye yang berbaris tu kang so 7.30 tu aku baru hegeh-hegeh nak bangun tido. Siap gosok baju bagai then mandi. Dalam pukul 8.30 camtu baru gerak. Pi isi minyak dulu kat petronas. Tengah isi minyak tadi tekejut jap ada kete langgar dinding tepi kedai petronas tu. Keta honda driver lelaki..ensem gak. Aku pun tak paham apsal dia langgar dinding tu. Maybe brek dia tak berfungsi kot. Tak ramai yang perasan pun sebab kat hujung sangat. Nasib baik jugak dia tak langgar keta persona kak misi sebelah dia tu. Kalo tak lagi haru.

Masa nak cari kompleks tu tadi sesat la jugak. Kekda kate lepas terowong amik trafik light ke 2 sebelah kanan. Aku konpiden je ikut keta banyak2 hala ke situ..sekali salah daaa..keta-keta banyak tu pegi sekolah anta anak. Cisss...Dah pening aku pun kol Sapik tanya jalan. Dia kate straight je..so aku follow memang betul. Tapi punye sesak..ramai gile orang parking. Aku dapat parking belakang kompleks..kena jalan jauh sikit.

Lepas je pendaftaran lepak jap tunggu abis ucapan. Tak lama pun dalam 5 minit cengitu sume dah berbaris nak amik baucar. Sesak tu biasa la..aku tak kisah..pandai selit punye.. Pas amik baucar Q lagi untuk tebus wang tunai. Tu pun tak lame sangat. Aku rasa tak sampai sejam sume dah setel. Kalo dah amik baucar taknak cashkan pun bole..bole je cashkan hari lain. Valid sebulan kat 4 bank yang dorang sebut..yang aku dengo maybank, cimb, public bank n satu lagi aku tak ingat.

Sempat gak tadi lepak ngan Sapik. Minum jap sambil sembang-sembang. Punye lama tak jumpe..last 3 tahun lepas kot lepas dia kuar dari NRE. Macam-macam kitorang sembang. Rindu sangat zaman dulu..Sapik, Nanie, Linda, Suhaila, Supa, Kecik...best sangat. Pasni kena lepak lagi..kompom!

Ngantuk ah..nak tido kejap. Kbai..

Published with Blogger-droid v2.0.10

No comments: