Friday, January 11, 2013

Tiruselvam

Now, i'm CY..
Saje dengki dengan FY..

Lalalalalalalaa...

Youtube dah kena blocked ropenye. Patut aku dok bukak asik-asik kuar An error occured. Please try again later. Ceh! Tu pun aku tau dari FY ingatkan pc aku yang biol. Ni mesti ade yang tengok YT sampai tak buat koje..tu yang kena blocked. Mensusahkan orang lain.

Ok nak citer progress #atkinsdiet. Bangun je tido terus timbang berat. Dah turun sekilo lagi. Wallaweeehhhhoooo... Kalo ikutkan baru 3 hari dah turun 3 kilo..aku tak percayaaaaa aku tak percayaaaaa..(ala-ala Liyana Jasmay gitew)

Err tapi takut gak kot penimbang aku tu yang buat onar. Sengaja memperdagalkan tuan dia. Tapiiiiii..takpe laaaa...janji ada penurunan. Rosak ke..tipu ke..belakang kire...saya amat bersungguh sekaranggg!!!

Setakat ni pemakanan masih boleh control lagi. Bila teringin nak makan cekelat ke..minum air milo ke..mula la kepala pening. Dok berperang dengan perasaan. Hahaha. Tapi alhamdulillah setakat ni boleh lagi sabar. Harap-harap berat boleh turun sampai 60kg cam mula-mula masuk keje dulu. Hihihihi. Dah lame tak pakai kebaya ok. Sedihhh sangatttt...

Ok nak berlagho bersama laghos jap. Biase la hari jemaat kan rehat lame..cauuu

1 comment:

FY said...

CY - ChaiYokk!!