Friday, January 25, 2013

Sebulan 2 kali bertukar...terbaekkkkk

Pagi tadi datang lambat. Lagi... Sejak tukar department makin maleh nak masuk opis. Punch kad still kat psm lagi blom masuk mekdi sebab penganti aku mintak tangguh 2 minggu. Aku dengan syahril je yang kemain beria nak tukar...langsung takde mintak tangguh.

Lepas bekpes scramble eggs with cheese wasap su kot dia nak ngajor aku. Sebelum dia blah baik aku blaja buat keje dia dulu kan..takde la pastu aku tekulat2 buat keje tak reti. Elok je lalu kaunter psm tu ada call masuk. Tekujut aku dapat call dari jpa mintak amik surat tukar. Dan2 tu jugak pegi amik. Dalam pada tu berdebor2 jugak ko..maklum le mane penah tukar kuar dari sini. Muka ceria dapat tukar mekdi tukar jadi ceria takut2 boleeee????

Dalam bulan ni 2kali dapat tukar...terbaeeekkkk la. Tak sampai seminggu dapat tukar terus dari sini. Pasni jadik orang pertanian pulak. Dorang kata gi riki dulu kot2 kalo tak best dok je mekdi tu. Tapi bagi aku...aku yang sok beria sangat nak pindah...nak carik pengalaman tempat lain..wat for aku nak riki2 kan? Tak kira la tempat baru ni lagi teruk dari sini...aku kena challenge diri aku. Insyaallah ini terbaik untuk aku mulakan tahun 2013 ni dengan suasana yang baru walaupun terkilan gak tak merasa dok mekdi.

Insyaallah...Allah berikan yang terbaik untuk kita.

Published with Blogger-droid v2.0.10

4 comments:

Cik Mai said...

sama la wei ngan aku...1/1/13 report duty kt bhgn finance..pastu aku cuti exam tup tup dapat surat 10/1/13 tukar ke bahagian lain..hohoa

Cik Mai said...

sama la wei ngan aku...1/1/13 report duty kt bhgn finance..pastu aku cuti exam tup tup dapat surat 10/1/13 tukar ke bahagian lain..hohoa

Rai said...

alahai..xsempat nak jd opismate..

CY said...

cik mai, pehni kite tunggu tukar cara lain pulak la..best skit ye dak?

Rai, kennnnn...baru nak jadik opismate. langsung tak sempat..:(