Thursday, January 31, 2013

Ini 7 tahun punya harta

5 kotak A4 saiz, 3 beg jinjit, bantal bontot dan pasu bunga. Pasu bunga pun ko nak angkut..hahaha

Ada antara kotak tu yang aku tak bukak langsung masa pindah sekyen 2 tahun lepas. Aku dah dapat agak muka ni memang kena cop. Asal job rotation je nama aku semedangnya naik. Kalo job rotation tu masuk bahagian lain takpe jugak..ni asik dalaman. Boring taw..

Tetapi..ada tetapi okk.. Tahun ni atas desakan banyak pihak (aku letew yang paling banyak), julung-julung kalinya psm buat job rotation yang membabitkan bahagian dan jabatan sekitar opis. Peh ayat gomen seh.. Nama aku awal-awal dah kena petik. Tu memang dah agak. Orang paling gumbira tak lain tak bukan... AKU leteww... Muehehe

Published with Blogger-droid v2.0.10

No comments: