Thursday, January 24, 2013

Detim gosip with kawan lama

Linda datang jumpa aku tadi. Kitorang lepak Alamanda je. Supa pun datang. Best giler sembang..gosip..gelak..rasa macam dulu2 pulak. Kitorang geng masa aku mula masuk keja. Ada lagi geng..Suhaila@Sumijelly dgn Nad Kecik. Tapi tu la harap je dok dekat tapi masing2 ade komitmen..ada keluarga..ada anak..tu yang nak lepak takleh. Aku je yang free semedang..maklum le orang bujang..

Lama jugak Linda cuti kali ni sebab jaga mak dia yang operate mata..katarak. Cam mak aku dulu.. Memang kena leklok..amik masa 3 bulan gak nak elok. Time Linda cuti lama camni la baru kitorang nak melepak. Lama kot tak jumpa..dah 2 tahun lebih rasanya. Yang si Supa ni harap je kitorang dok dekat tapi harem nak jumpe. Lagipun dia keja kat Wisma Putra skang ni asik dok balik lambat..jage bos katekan. Dapat lak bos yang gile keja..terpaksa la buat2 gile skali..

Detim tadi pun tak lame. Dari kul 3 petang sampai kul 8 malam je. Tupun Supa balik awal kul 7 sebab anak dia Fyra dah ngantuk..penat tunggu mak dia bergosip..

Lenkali nak reunion lagi..bole ajak Suhaila n Kecik skali. Tapi masing2 bawak 'henbeg' la kot..huhu. Miss u my oldfriends... Sonok gile masa korang ade dulu. Sobs sobs...

henbeg = anak

Published with Blogger-droid v2.0.10

No comments: