Sunday, January 13, 2013

Aerobik

Hari tu zira cakap akak dia pegi aerobik kat padang presint 9 depan petronas tu. So semalam dia ajak kitorang pegi. Kemain berjanjinye..alih-alih aku jugak yang jadik tukang gegar kejutkan dia bangun. Cehhh..

Aku dengan ayu sampai sana dah kul 8.30am. Dah separuh masa..terus ke follow. Baru mula nak join steps memang kelaut la kan. Orang dok ke kiri..aku ke kanan..orang dok pusing..aku tercengang-cengang. Tape-tape kite tengok dulu..

Ce tengok instructor aerobik tu? Badan takde la slim pun kan...tapi stamina fififuyoh kalah kitorang sume ni. Dah hari-hari bersenam stamina tinggi la kan. Yang tak rajin cam aku ni sengah jam tu berpeluh kemain. Memang best laaa..selalu jogging kat treadmill tu tak penah berpeluh pun. Ape taknye dalam gym aircond kemain kuat. Peluh pun kering. Pehtu bagi aku senam dalam gym ni bosan. Takde pemandangan..ngadap cermin je la. Pehtu geng ajak berborak..cane nak fokus? Fokus la sangat kann..

Pagi tadi ingat nak pegi lagi tapi ujan pulak. Lebat lak tu pe lagi makin bergulung la kan. Aerobik ni tiap-tiap weekend ada. Best jugak..kalo sengah jam pun dah berpeluh gilerrrr..kalo satu jam cane??? Okok bayangkan...bayangkan..bole jadik rihanna tak? kuikuikui..

Published with Blogger-droid v2.0.10

No comments: