Monday, November 12, 2012

Menyesalkah kita?

Tipu kalau aku cakap aku tak pernah menyesal. Kadang-kadang ada jugak. Cumanya aku mengambil sikap positif (lahhh sgttt) yang semua tu berlaku ada hikmahnya. Susah sebenarnya nak terima hakikat. Yes memang susah giler wa cakap lu. Lebih-lebih lagi bila kita ingat benda tu kununnya yang terbaik yang kita pilih tapi malangnya tidak. Sakit kan hati? Rasa nak je pusing balik masa untuk betulkan keadaan tapi malangnya tak mampu. Apa yang boleh kita buat, teruskan hidup dan jangan ulanginya lagi. Fikir sebelum bertindak tapi itu yang susah bagi aku. Nak lagi bila time marah, suka buat keputusan melulu. Kadang-kadang ok tapi yang banyaknya k.o.. ╮(╯3╰)╭

Aku harap dapat berfikir dengan waras selepas ni. Ingat Yat..semua yang jadik ni ada sebabnya..bawak-bawak bersabo...∩__∩


Published with Blogger-droid v2.0.9

1 comment:

erkies said...

hehe, nak tunjuk calender tu dapat kat tutti frutti kann?? hehehhehe