Wednesday, July 4, 2012

Burrrppppp

Burrrrpppppp!!! *bunyik sendawa
Kenyang sudah.

Tu lah berlagak sangat taknak makan tengahari. Pukul 3 mengagau carik makanan. Nak beli jajan bukan kenyang. Jadik terpaksa terbeli 'kari berapi'. Punyalah malu kat kawan-kawan sanggup sorok-sorok bawak se-mug air panas dengan mangkuk dari pantry sambil mata toleh kanan-kiri bajet macam pencurik. Kari berapi main rendam je tutup dengan kertas. Kau boleh???

Pastu ada pulak suara-suara pencari bau kari berapi. Dia kata dari dari pintu depan dah berbau. Aku yang dok menyorok makan kat belakang makin mentikus. Hakhakhak. Last-last kantoi gak sebab idung dok sok-sek-sok-sek mentahan ingus dari keluar pentanda memang sangat berapi kari itew.

Dah licin baru tersandar menyesal sebab azam taknak makan megi memakan diri. 

Hmmmm...aku dah kata dah.


No comments: