Monday, May 14, 2012

Hari Emak



Dengarkan lah lagu

Laguku ini
Ikhlas dari hati... Hanyalah untuk mu



Akulah anak mu
Anak mu yang selalu
Memelukmu... 
Menciummu... 



Memang banyak dosa yang telah ku lakukan
Menyakiti dikau ku mohon maafkan



Selamat Hari Ibu... 
Ku ucap kepada mu... 
Walauku jauh disini
Ku harap kau terus menanti kepulanganku
Tuk menemani mu hingga ke akhir nanti
Aku janji... 



Kau tak tahu ku sentiasa bersyukur
Punyai pari-pari iaitu kamu
Ku pastikan agar kau sentiasa bahgia
Ingin ku nyatakan engkau milik syurga



Memang banyak dosa yang telah ku lakukan
Menyakiti dikau ku mohon maafkan



Selamat Hari Ibu... 
Ku ucap kepada mu... 
Walauku jauh disini
Ku harap kau terus menanti kepulanganku
Tuk menemani mu hingga ke akhir nanti
Aku janji... 



Selamat Hari Ibu... 
Ku ucap kepada mu... 
Walauku jauh disini
Ku harap kau terus menanti kepulanganku
Tuk menemani mu hingga ke akhir nanti
Aku janji... 



Ok ok semalam Hari Ibu. =)
Tapi bagi aku hari-hari, setiap masa, setiap saat, setiap detik itu hari ibu. Tak pernah lupakan mak. Tetap dihatikuuuuuuuu...

Tapi... boleh tak aku perasan hari ibu masa tengok Melodi semalam. Pastu terus msg Jujue tnya, "hari ni hari ibu ke?" Bingai tak???

Terus malam tadi call mak. Tanya khabar dan ucap selamat hari ibu, mak. Suwit kan?

Mak, kitew saaaaayaaaaaaaaaannnnnnnggggg sangattttt padamu.
Kitew mimpi ayah semalam. Sedih. Mesti ayah bagi reminder sebab lama tak jenguk dia. Ok ok balik kampong nanti kitew janji jenguk ayah dan sedekahkan Al-Fatihah.

;(

;'(


No comments: