Thursday, May 17, 2012

Asyik makan je mana tak gemok


Gambar diambil semalam sebelum memulakan sesi makan-makan. Ini makan pagi tau. Bukan makan tengahari. Jangan terpedaya. Kemain banyak menu. Plan nak bawak nasik lemak je. Masing-masing bawak 1 menu. Ada yang bawak nasik lemak sahaja, ikan bilis goreng, telur mata kobau, ayam goreng, sambal udang, rendang ayam. Hish macam-macam lah. Siap ada bubur kacang dan truffle (betoi ke ejaan?) sebagai pencuci mulut. 

Nak tau lah tu aku bawak apa? Aku bawak timun dan buah oren tu je. Hihihi

Ni lah bebudak sama seksyen. 2 orang je lelaki, yang lain semua pompuan. Kenyang lah depa nooo..



Acane nak kuruih ni weiiiii...??? Bukan main mengajah aku di sitewwwww


No comments: