Friday, March 16, 2012

Pesta Belon Panas



Pesta Belon Panas dah bermula di Putrajaya. Dari ofis dah nampak dah belon-belon panas di udara. Comel-comel. Ada si burung hantu, ada kek dua tingkat, macam-macam bentuk lah. Syok pulak tengok. Tapi nak pergi dekat tak kot. Malas pulak nak bersesak. Sejak jadi warga Putrajaya ni berlagak sungguh taknak pergi tengok. Pthuihhhh... Kang dah kena keluar dari Putrajaya kang baru lah mengelabah bersesak-sesak kan? Biasa lahhhhh tew...

Minggu ni dengan minggu depan busy menguruskan perpindahan ke rumah baru. Macam-macam pulak benda aku nak beli. Yang dah beli tu satu hal. Teruja kot dapat dok umah sendiri walaupun hakikatnya itu rumah kerajaan saje. Hakhakhak. Bulan-bulan bayar mahal woooo... Adhoiiiiii nye pon.





Jom ramai-ramai pergi tengok belon panas di waktu cuaca panas. Time hujan bahaya lah pulak kan. ;)


No comments: