Wednesday, February 29, 2012

Leap Year


Saja taknak lepaskan peluang untuk post entry tarikh ni. Tarikh special kay. Empat tahun lepas ni baru jumpa balik. Kesian kan pada mereka-mereka yang lahir pada tarikh ni. Tiap empat tahun baru boleh celebrate birthday. Tapi takpa. Mereka pun special. ;)

Pagi tadi baru sedar cover dalam bonet belakang takda. Nope. Nope. Bukan hilang kena curik. Brader kedai Brothers Bangi terlupa pasang balik! OMG. Kalau lupa pasang benda tu ada dalam bonet takpa jugak. Ni tak pasang dan benda tu tinggal kat kedai. Boleh faham perasaan aku tak? Carelessnya sebab tak check sebelum blah. Mana taknya, ingat nak ganti lampu belakang yang pecah dilanggar pokok rambutan itu. Errr okay okay...aku yang melanggar pokok rambutan. Tunggu bukan main lama dekat 3jam gara-gara supplier dia silap hantar lampu. Dah silap tu bawak pulak lampu aku yang pecah tu sekali kununnya nak buat contoh. Tunggu punya tunggu muka memasing dah senget. Mula la rasa nak marah. Tanya punya tanya asyik on the way je. Dah hangin sangat tanya lagi suruh dia call orang tu. Rupanya kena tahan JPJ sebab dia naik motor. Tu nasib baik kena tahan JPJ, kalau terkangkang tengah jalan camno? Tunggu sampai lusa pun tak sampai-sampai. After half hour camtu dia datang. Confirm lampu yang aku nak takda. Pasang balik lampu pecah tu balik. Terus kitorang pegi makan sebab dah lapar sangat. Sarapan pun tak sebab nak settlekan lampu tu cepat-cepat baru nak makan. Alih-alih takda pulak. 

Dah satu kerja pulak aku nak pegi balik kesana jap lagi. Geramnyaaaaaaaaaa...