Friday, December 9, 2011

Mee Segera

Tetiba tekak teringin nak makan megi (maggi) pulak. Ngengade tau. Padahal bukan tak biasa makan kat rumah. Opsss...terbocor rahsia pulak. Biasa lah kan..orang bujang trang tang tang. ;B




























Makanan paling senang kot. Bukak plastik megi, lepas tu masukkan air panas. Taraaaaaa...terus masuk mulut. Nyum nyum nyum... Tapi cara aku lain sikit. Mula-mula masuk air panas, dah kembang sikit buang air panas tu. Lepas tu masuk air panas balik dan perencah. Kunun-kunun nak buang gam megi tu dulu. T__T

Tapi jangan makan selalu tak elok untuk kesihatan okeh. Aku pernah baca, kalau suka makan megi pastikan makan megi seterusnya lepas tiga hari supaya perut dapat hadamkan gam megi tu. Wallahualam.



P.s. Mahal kot Kelab PSM jual megi, RM1.50 sebungkus.. -__-"

4 comments:

Cik Mai said...

APE..CAIR JE KUAHNYE..HAHAHA

qistinasafiah said...

Kenapa tetiba tengok megi rendam pun sedap, ya? ^_^"

nkara said...

ala cik mai ni tau..
nak kena genjeng telinge ni...
makan sendri takpe...
bagi bakal laki ayomak mesti kena kutuk kaw2..
hahaha

nkara said...

kannnnnnn nina kannnnn...
megi rendam kadang2 lagi best dari megi masak2 tu...
baru umphhh rasa original dia...
(perghhh ayat iklan megi terbaik woh)