Tuesday, December 20, 2011

Kawanku Kawen

Balik kampong hari tu sempat jugak pergi kenduri kawen Limah kat Kampong Teluk Dendang. Kami dulu satu sekolah tapi tak berapa nak geng sebab dia lain kelas. Berbalas senyuman adalah dulu kot. Dah tua bangka ni baru ngam tu pun kenal kat fb. Dia ni kawan baik Yan yang merangkap kawan baik sekampong, sedarjah, serumah, seofis dengan aku. Dapat invitation kenduri pun pakai sms je. #Jimat belanja

Aku pergi kenduri tu dengan Aemy, kawan sebujangan. Janji pukul 12.30 dah pacak rumah dia tapi dekat pukul 1 baru sampai gara-gara nak berselendang bagai. Nasib baik dorang kata cun. #OKsilamuntah





Lepas makan terus menyibuk naik atas rumah nak tengok pengantin bersanding di pelamin. Ececeyyy. Boleh pulak pengantin lelaki takde berehat dalam bilik. Sabar lah bro, malam kang 'rehat' lah puas-puas. (Eh...pandai ko yek ;p)





Tetiba kitorang lak over bersanding boleyyyy... Mesti bebulu je Limah tengok kitorang time ni. Beria-ia Abang Photographer tu tangkap gambar kitorang. Suruh pegang bunga lah, pandang tepi jangan tengok kamera lah, tengok bunga lah... Haih macam-macam. Dah macam model sambilan pulak. #Modeldemokbolehlah -_-"




Gambar feveret. Aku, Aemy dan Yan ;))))

Yan sepatutnya jadik pengapit Limah tapi acara bersanding ter-awal sangat lari dari plan. Plannye nak bersanding pukul 12.30 tapi belah pengantin lelaki awal bebenor lah pulak datang pukul 11.40 dah bertandang. Yan pulak datang pukul 11.50 sebab malam nikah tu dia dah datang awal. Limah nikah malam sebelum tu pukul 11.45 malam, Yan pulak tercongok dari pukul 8 jadiknya dia ingat sanding pun mesti lari dari planning punya. Alih-alih awal lah pulak kan. Terpaksa lah carik pengapit on the spot. Aiyoooo...




Limah dan husbandnye. Wahhhh meleret senyuman kau Limahhhhh...!!!





























Wajib lah acara berposing bersama banner pengantin. Semakin demok rupa paras aku. Oh tidaaakkkkkkk... (macam lah selama ni pernah kurus) #Nak kurus oi




Hari tu jugak adalah hari jadi Yan. So sebagai hadiah persahabatan kita aku tangkap gambar ko bersama tarikh kawen Limah merangkap tarikh lahir kau jugak boleyyy??? Kahkahkahkah... #Keji kannn



p.s. 

2 comments:

sibussukkkbuntal said...

comeyy la yang pakai baju polkadot biru tuhh :) berselendang lagi :) ayuuu gituuuu :)

p/s : demot2 pown still comel + cute ;)

nkara said...

kannnnn...kannnnn...
#bajet ayu

kekekeke