Thursday, November 17, 2011

You Better Watch Out Dude


Source : Facebook






Aku hairan dengan diri-sendiri dua tiga menjak ni. Senang sangat terasa hati. Mudah amat membuat muka monyok moncong (eiiii gila buruk) bila kecik hati dengan orang. Padahal sebelum ni tak pernah macam ni. Tipu lah tak pernah kan. Maksudnya kurang lah berperangai buruk sedemikian rupa. Nak kata simptom-simptom awal period bukan. Monopaus lagi lah bukan. Mungkin aku perlu pergi bercuti agaknya. Tengok tempat-tempat yang indah ke..cari makanan yang sedap-sedap ke..tengok muka orang selain dari budak-budak pejabat ni ke..atau yang paling senang bercuti di rumah je. Pulun tidur sampai lebam. Bangun makan pastu tidur balik. Fuhhhh indahnya dunia. Hihihi. 

Hmmm..kena fikirkan ni. Tapi selepas peperiksaan akhir semester bulan Januari tahun hadapan lah. Haihhhh...lambatnya.

No comments: