Tuesday, November 15, 2011

Kabus Di Putrajaya

Wow! Pagi yang nyaman..

Errrrr setakat ini lah kan. Petang kang lain cerita. Enaknya kalau masih diselubungi gebor (selimut) dan bergolek-golek di tilam yang empuk kan? Oh amat heaven rasanya.





Pagi ni kabus agak tebal. Adakah sebab hujan petang semalam sampai ke pagi? Atau masalah pencemaran yang semakin berleluasa? Anda fikirlah sendiri.

Aku tengah fikir nak makan apa pagi ni. Nasik lemak ke mee goreng ke? Susah nak memilih tu kalau itu je pilihan yang ada. Atau haruskah aku memilih kedua-duanya???

Jeng jeng jeng...

Nantikan episod 'Aku Makin Mengajah' akan datang. Kbai! Y____Y



2 comments:

Cik Mai said...

wow...sampai cam gitu kabusnye wei....macam kat ober the sea lew pulokss....

nkara said...

tau takpe cik mai...
umah aku pon tak nampak tau..tingkat bawah je nampak..feeling genting jap. hehehehe