Monday, October 24, 2011

Susu Kultur Kesukaan Saya

Dah jadik habit sekarang ni minum vitagen hari-hari. Baik untuk perut katanya. Senang nak berak katanya. Mahu kurus katanya. 



Gambar ditangkap menggunakan henpon Sony Ericsson K530i. Ok motip? 

Itu sebab aku kena beli kamera tak kira tak kiraaaa... Walaupun tak dapat yang sechanggih dalam senarai harapan aku ini, dapat yang biasa-biasa pun takpa lah kan. Dalam kapla hotak aku ni dah bajet nak pancing model Canon IXUS pun jadik lah. Bajet pun ciput je dapat harga bawah rm1k pun dah O.K. ^_^ ( lagi satu nak habaq mai, tangkap gambar pakai henpon Sony Ericsson ni sebab henpon ni je yang ada USB cable -_- )


Sambung balik cerita vitagen tadi kan. Sekarang ni wajib minum sebotol vitagen hari-hari tau. Lagi banyak makan hari tu, lagi banyak botol vitagen aku minum. Pastu kompom senang nak membuang. Habit ni dah jadik tabiat sendiri pulak sebab dok tengok seseorang <3 itu pun suka minum vitagen perisa oren. ;)))


Untuk maklumat lanjut mengenai vitagen sila layari SINI. Kbai.


3 comments:

erkies said...

saya suka vitagen kaler putih.. dap.

nkara said...

tau... :p
aku suke semua kaler...dap dap dapppp!

Anonymous said...

aku pn suka minum vitagen hari2...sbb aku ni ssh nak membuang... dahpuas mkn ubat mcm2... last minum vitagen ni senang plak... rasa pn sedap.. aku suka warna putih ngan ijau.