Friday, July 22, 2011

Sukan NRE 2011


berakhir jugak Sukan NRE kali ke-4 minggu lepas setelah berpenat lelah membanting tulang di padang training netball dan berkawad ditengah panas. wooh wooh...

sukan kali ni diorganize  oleh JUPEM di UPM, Serdang pada 15 hingga 17 Julai lepas. 2 tahun sekali jabatan lain dibawah NRE akan rotate untuk organize sukan ni. 2 tahun lagi JAS pulak organize. mintak-mintak lah dorang buat kat stadium Pancarona belakang ofis ni je. senang nak pegi. 





perasmian Sukan NRE pada jam 3 petang. panas terik dowhhhh. siap ada colorful haze. HAHA. habislah kena ngan press ni kang. :)




muka-muka sebelom 'rentung' kontijen NRE. tak semua yang masuk perbarisan. hanya insan terpilih sahaja. *bluwek*



lepas sukan hari tu muka aku rentung gila. jangan kan muka, tangan pon sama legam. padan lah muka sendiri kan. pakai inner panjang tapi singsing lengan. bajet cam kebal kan. padahnya lengan legam dan muka rentung. muka tengah mengelupas... malu nak jumpa orang. :(((((





No comments: