Friday, July 29, 2011

Petunjuk dan Rahmat.



Doa diberikan Petunjuk dan Rahmat.






Maksudnya : "Wahai Tuhan kami, berikanlah rahmat kepada kami daripada sisi-Mu, dan sempurnakanlah bagi kami petunjuk yang lurus dalam urusan kami (ini)."

(Surah Al-Kahfi, ayat 10)



hujan rahmat turun dengan lebatnya pagi ini. menjadikan sebab aku terlambat bangun. kenapa lah tak hujan besok? besok kan cuti? antara statement-statement kawan-kawan ofis yang punch card lewat. 

bagi aku pulak, tak kira lah hujan tu bila pun tak jadik masalah. contoh pagi tadi, hujan lebat pun redah je sebab nak jugak datang awal ke ofis. taknak bagi punch card merah. semata-mata taknak menghadap si babik itew yang sangatlah annoying. euwwwwwww... sumpah aku tak boleh blah ngan dia. sangat-sangat mensakitkan hati dan perahsaan. :((((


semoga ramadhan yang akan disambut 2 hari lagi oleh muslim dan muslimat di seluruh dunia tahun ini akan benar-benar dihayati. banyak azam puasa aku tahun ni. harap-harap berjaya! 

insyaAllah  :)))))



No comments: