Friday, June 24, 2011

Satu je ok, yang lain kelaut...


hasil tangkapan maut dari photographer baru nak belajar guna dslr. cenggini lah rupanya ye... ni je satu gambar yang aku rasa salute dengan diri sendiri. yang lain? haaa... kelauttttt... kehkehkeh

aku pakai dslr jenama olympus je. paling murah, kecik dan senang dibawak kemana-mana saja. tak kuasa nak mengendong dslr jenama bermacam-macam tu yang besar gedabak. dengan nak bawak body satu hal, lens satu hal. tu untuk business boleh lah. cam aku budak baru belajar ni kecik dan murah dah lah kan. yang penting pandai cara-cara nak tangkap. tak gitewww???

3 comments:

erkies said...

tangkapan maut tuu.. :)

LoquePhotography said...

ni kire terbaik gk ni...klo edit skit ni..lg caya...

LoquePhotography said...

ini kire terbaik la ni...klo edit skit lg psati lg caya ni....