Tuesday, May 10, 2011

Top Commenter.


yeyyyy!!!! joget-joget.

cerita sebenar di sini.

aku memang suka bertandang kat blog kak emila ni. kagum sangat dengan hasil kerja tangan kreatif kak emila ni. ouhhhh... bestnya kalau tangan aku pon sekreatif dia... tapi nan ado... T__T

tapi tak kisah ahhhh... janji aku dah berjaya dapat personalised mug yang kiut-miut tu. tak sia-sia datang bertandang pagi petang siang malam hujan panas. akhirnyaaaaa... pakcik kayooo... ehhh. 

tinkiu kak emila! 

sebelum ni aku dah pernah buat Em's Doll. boleh tengok kat profile pic aku tuh. tapi untuk mug kiut ni aku nak buat Em's Doll yang baru. tadi dah emel kak emila cara-cara nak send gambar baru. tapi belom ada reply. ): agaknya dia tengah sibok tu. sabar... sabar...







demmm... tetiba takda idea. ada saja makhluk-makhluk yang mengkacau konsentrasi. 

chow dulu ah. bai.


No comments: