Monday, March 21, 2011

No Title.

mana-mana sekarang orang dok memperkutukkan memperkatakan pasal si Miera Liyana. sapakah beliau? anda boleh klik nama tersebut.

dah seminggu rupanya aku tak update belog ni. sangat terabai. serabai pon ada jugak ni. tapi tang tuan dia. serabai sebab nak menyiapkan eseimen yang berlambak-lambak. bulan depan dah nak start exam dah. lagi nak dekat exam, lagi banyak pulak kelas tambahan. so bertambah-tambah pressure la sebab dateline eseimen semua pada tarikh yang sama. ohhh tidaaaakkkkkk!

tadi dah apply cuti sebanyak 2 hari semata-mata nak buat discussion menyiapkan eseimen yang perlu dihantar minggu depan. paling gila, subjek Project Management. eseimen merangkap real proposal untuk UNDP mengenai Mangrove Regeneration Project. if proposal ini approved makanya kitorang dikira sebagai team members untuk projek nih. yang kedua paling gila, subjek Innovation Management. dengan takda kelasnya, dengan lecturer yang ada masalah dengan previous lecturernya (tapi bukan salah lecturer sekarang). tup-tup semalam dalam kelas, lecturer kata ada test, kuiz, eseimen bla bla bla. semuanya next week jugak. takpa takpa... semua dugaaaannnnnnnnn! -_-

nak buat kerja pon malas hari ni. ada ot pon malas jugak nak buat. maybe nak balik cepat hari ni. maybe nak berbuka puasa kat luar dengan orang tu. maybe nak makan banyak-banyakkkkk. maybe nak try hint-hint mintak hadiah untuk birthday ujung bulan ni. maybe.... banyak btol maybe kau kan? kekekeke.

oh lupa.

last week, adik aku punya majlis perkahwinan. nanti next entry (ntah bilaaaaaaa...???) aku akan cerita. suka tengok baju dia. tapi kalau aku pakaiiii... ermmmm... pikir lah sendiri.

oh lagi satuuu...

cuba tengok ni...

 






nampak tak?

nampak takkkk???

kau nampak ke idakkkk???

ish ish...










aku tunjuk bulu mata palsu aku laaaaaaaa.....

5 comments:

jay said...

2 dia bulu mate pelesu..hehe..

~ eMaSuSiLa ~ said...

x nmpk la kak yat.. x cukup pjg kot..

nkara said...

jay,
1st time pakai okkk...asik nampak bulu mata je..dah la mata kecik. hehehe

nkara said...

emamok,
tu dah paling panjang aku amik tau..
kang tak nampak jalan plak kang...

EMMYMAZLI said...

warghhh... dah pandai pakai bulu mata yee.... kat aku stok byk.. mau??