Monday, March 28, 2011

Krohhh Kroihhhh...

kerja dan belajar semakin memeningkan kepala. tang belajar tu memang takleh kata apa. memang sendiri nak. sendiri mau ingat lah kan? serius memang mencabar bila berkerja sambil belajar. nak pulak kerja sekarang ni memang banyak dan perlu banyak bersabar dengan karenah orang ramai especially bos-bos. balik kerja dah penat. kunun-kunun nak siapkan kerja-kerja sekolah akhirnya berakhir dengan krohh kroihhhhh... -_-

sekarang opis tengah buat kerja overtime. tapi malas sangat nak buat. kalau ikutkan dulu-dulu memang pantang ada overtime sebab boleh lah tambah duit sikit. dah lah gaji seciput okeh.

eh alhamdulillah. kena syukur okeh. orang lain belum tentu dapat kerja camni tau. ok ok insappppp.












tadi macam banyak bebeno nak membebel. idea tadak. nak siapkan kerja sekolah pulak.

tatah.




p.s.

errr... esok besdei aku, tapi sayamku dah bagi adiah siap-siap semalam. "in advance, bukan macam orang tuuuu.." moncong arah aku. ok fine. tau la aku bagi adiah lewat sebulan. -___-






No comments: