Tuesday, January 18, 2011

Waiting for the Perfect Man.

kenapa saya belom kawen?
ni jawapannya...

.....


.....


.....


.....

.....


.....


.....




har har har....
nope lah. mana ada perfect man. asalkan dia seorang yang bertanggungjawab, berkerjaya, berupaya, berharta, berhensem... dan ber ber ber lagi. saya terima seadanya...kuikuikui.

panggggggg... (kena lempang) -.-"

12 comments:

Cazari said...

itu bukan nearly perfect kah?
hehehe.. sibbaik kena pangg sendiri..

Nur Hani said...

hahah :) sabar yea, ada jodoh insyaAllah datang le si adam tu :)

nkara said...

cazari,
sblom org panggg aku baek aku panggg sendri..kehkehkeh

nkara said...

hani,
tinkiu...
i'm ok je setakat ni. (:

erkies said...

huhu.. tengkorak tu duduk sopan je.. kesian..

Rafina Mimi Zairul Murni said...

tak ada sesiapa yg sempurna dlm dunia ni..baik lelaki mahupun ppuan :) pilih aje seadanya dia..

ijam ismail said...

hohoho~~~
jom g ejen cari jodoh...
=D

Lagenda said...

hahaha..seb bek ada pangggg.

Err..kalo sekeh laju2 mau x?? Hiks..* Joke je nkara~jgn ambik ati yea*

cikcoklat a.k.a Haiza said...

wahh2 paling xtahan berharta...hahaha...

CahayaCintaIlahi said...

hehe tOmel jeww..
alahai kalo dpat perfect man
bia la yg berduet trs
tawen..ehekk
mood gatai nak kawen ni ngeee

jay said...

xper ler nnt2 dtg lah cm per yg ko nk tuh..tp xsesempurna itu..seabo yer kyat..

nkara said...

thanks guys,
im waiting...waiting...and waiting...tapi tanak le jadik cam tengkorak tu. kekekeke