Friday, January 21, 2011

Pantai Tanjung Bidara | Melaka.


"sambil menyelam, minum air"

maksudnya, alang-alang Kekna nak ambik anak dia, Nana yang menghabiskan cuti sekolah di Melaka moh kita berjalan-jalan sekali. kalau boleh kita menyelam dan minum air laut. air laut di Pantai Tanjung Bidara. errr faham tak? ok abaikan. ;x

percutian kali ini meriah sebab AHD (bukan nama sebenar) sejenis kereta ikut serta. punya susah nak pujuk tuan punya AHD ikut jalan-jalan pegi Melaka sebab kekangan wang. itu hanya sebuah alasan. huh!




bukan main seronok bapak-bapak, mak-mak, makcik-makcik dan anak-anak ini bukan?

anak-anak paling gembira sekali. dan bapak-bapak dia jugak. sampaikan kulit hitam pun tak kisah. aku mandi kejap je. tak boleh lama-lama. takut sunburn. hehehe. ;o)

5 comments:

iwan_dextrous said...

x bes r tg bidara..hihihihi

nkara said...

pestime pegi best le..tp air tak cantik..keruh je.

nub said...

air keruh2 sket..p ceq layan ja..hihii

C28su said...

air kat saner dah ok ker???.. akak mmg x berani dah nak pie saner..biar ke PD lagi...

✿...fazilahpajil...✿ said...

nak pegi gak..hari tu nak pegi tp trsesat...sob2..