Monday, January 10, 2011

Mengelabah ayam tapi bukan salah si ayam.

pagi tadi jam 8.30 pagi dah pacak depan JPA. skrip drama-king queen dah hafal sejak 3 hari lepas. debaran toksah cakap. senak perot dibuatnya. mana taknya, borang yang sepatutnya kena hantar dalam tempoh sebulan, aku baru perasan jumaat petang. dah terlepas seminggu! call JPA tak berangkat pulak. patut laaaa waktu berkerja dah habis. aduiiiii... 

nak jumpa officer takda, jumpa assistant dia. time tu cakap pon dah terketaq-ketaq. aku dah bajet macam nak kena maki dah ni. tapi ..............

"saya nak hantar borang PBU. saya tau tarikh hantar dah tamat. boleh hantar lagi ke?"
"nak hantar ye.. boleh."
"err.. tapi saya tak matikan setem lagi..."
"ok.. pegi matikan dulu..."

erk... langsung tak tanya kenapa hantar lambat? nak nagis. unspeaches (bak kata FBI malam tadi)

terus gegas pegi LHDN hentian kajang. walaupon silap jalan tapi hati girang. lalalala... <3

setel matikan setem terus pegi JPA balik. borang perjanjian selamat dihantar. alhamdulillah. tak sia-sia 3 malam tak lena tido. o.0

pastu terus pegi UiTM shah alam. dapatkan cop tajaan kat bendahari dan ambik modul.

balik singgah seksyen 16 tapau makanan. mahal dow keli bakar rm4 seko. kalo seksyen 2 lagi murah. tak sabar nak melepak kat seksyen 2 dengan mai, sarah, macik kepoh dan idda hari ahad ni. ABC spesel nyum-nyum... mai nak belanja. oyeah. 



p.s. dapat apa-apa surat, baca dan fahamkan. jangan simpan buat pekasam. lepas tu mengelabah ayam. macam aku. -_-" 

p.s.s. bermula lah kelas semester-tujuh... (:


5 comments:

erkies said...

like.

jay said...

ya allah aku igt aku laki bini yg anto plg lmbt,k.yat lg lmbt siap lps tarikh.ni mesti pas dpt tu simpan xbc2 kn?sib bek bley anto lg..claim yg anta sblm 31.1.2011 jgn lupe plak hee..

EMMYMAZLI said...

ko menggelabah cam ayam ke... ayam menggelabah cam ko yat??? hahahahahah... di daftar apa ni?? aku tak paham leee???

nkara said...

jay,
sume dah setel..claim, result sume dah anto smlm..mmg cuak gile lah..mane nak cekau duit kalo kena rejek..adehhh.

nkara said...

emmy,
tak paham takpe la..hehe
nnt la aku citer...