Monday, January 31, 2011

Esok Cuti Hari Wilayah Persekutuan.

aku ingatkan esok cuti maulidur rasul. boleh?
rupa-rupanya cuti hari wilayah laaaaa. ciskek.

so aku ucapkan selamat bercuti kepada orang-orang yang berkerja di Kuala Lumpur, Putrajaya dan Labuan sahaja. kepada negeri-negeri lain sila kerja kuat-kuat. hahahaha. gelak kejam.



 ini bendera Wilayah Persekutuan.


 ini bendera Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur.


 ini bendera Wilayah Persekutuan Labuan.


ini bendera Wilayah Persekutuan Putrajaya.


semalam balik dari kursus teambuilding. best. nanti cerita. gambar belom mintak kat dorang. aku nama je bawak kamera tapi tak guna pon. menselit kat kamera orang je la. kalau kamera sendiri kompom aku takleh selit sebab aku yang jadik tukang tangkap. bijak tak?

besok plan nak pegi library uitm. uitm kan kat shah alam. shah alam kan kat selangor. selangor kan bukan wilayah persekutuan. so dorang tak cuti kan? kahkahkah.

sesapa adik-adik yang ada kat sana tu. kalau jumpa kakak ni tegor la ye. eh bajet fofular pulak. 

 

5 comments:

mizzapple said...

bestnya cuti. wuwu

LehaMY said...

ahahaha . selamat bercuti . saya pun tengah bercuti . cuti sebab dah uni bagi cuti . hehehe :D

nub said...

esok besday ibu ceq jugak. heheh

e~where said...

dak2 skolah mmg da cuti dah... sminggu kot... hehehee

paradoks hati said...

selamat hari wilayah :)
saya skang dok wilayah gak :)