Friday, December 17, 2010

Terima kasih.


terima kasih banyak-banyak-banyak kepada mereka-mereka di atas kerana setia bersama aku. ececeh. 241 orang okkkk. bagi aku dah cukup ramai untuk belog yang tak banyak info ni. banyak merepek ada la kan? kan? sapa jawab 'kan' memang nak kenaaaaa... grrrrrrr.. HAHAHA

aku sedang sedaya upaya membalas 'follow'an korang semua. sesapa yang rasa aku tak mem'follow' korang tu baik cakap cepat. cepatttttt... ada sesetengah tu aku tak dapat nak follow sebab takda link.
 

memang ada yang bagitau melalui shoutbox. tapi kadang-kadang tak  perasan sebab nak cepat berbelogwalking. jangan mareeee... -_-" (sedih kena marah)

jangan lupa bagitau dan tinggalkan link korang dalam kotak "rumbles" okkkkkk... zaijian (goodbye)

5 comments:

BezBuddy said...

congrats awk...sy pun tgh cari follower ke 1111...lg 8 org je..hehe

NARDtheNERD said...

awwww.
congratsss.

:))

Mohamadazhan hjDesa said...

ada gmbar sy tu.hehe.dok baca buku.hehe

IFA Athirah said...

tahniah2x!!! :) http://www.geekintherainbow.blogspot.com/

qistinasafiah said...

syabas aunty, ramai tu..saya pun rajin ke blog aunty..