Thursday, December 16, 2010

Mahu komen? Silakan...

 



sapa mahu komen. komen... amat dialu-alukan. kalau taknak. takpa... boleh baca dan tengok saja... takda hal.  >_<

12 comments:

atie aizam said...

nice info.. leh copy tak?

nkara said...

atie aizam,
boleh... (:

qasehraihan said...

dtg nk bkawan dn folo blog dia, folower ke-233..jenguk dn folo kita ugek yeee..keep in touch

saya stuju dgn pdpt "elakkan pemakaian sprt biarawati"

Mohamadazhan hjDesa said...

dah tunjuk, tgk ja la kan.hehe. tgk sekali xpa, dua kali haram. tak gitu.hehe main2 pula sy ni.

perempuan yang ttup aurat dengan sempurna dianggap pelik dlm msyarakat. tetapi apabila berpakaian begitu sudah menjadi trend dan kebiasaan.

ondeonde said...

klakar la perempuan bertudung pakai legging..klu atas dh tertutup, bwh plak terdedah..ish2x

Novelgurl said...

dlm kalangn kwn2 sy pun bnyk pakai macam ni..sy tak suka lah.rASANYA dorang tau tapi buat2 tak tau je.

hachereennor'ain said...

selalu baca info macam ni ,tapi lepas tu i buat juga .kesal juga bila dah tahu pasal sesuatu ,tapi tak pernah ambil iktibar .tapi tak pernah pkai leggings bila bertudung .sebab memang pelik bila tengok .memang tak kena .

+dieabella+ said...

komen aku: ish3...hehe

Rafina Mimi Zairul Murni said...

bagus info ni..kita tengok skarang rmai btl kaum hawa mcm kita yg pkai tudung dan bsanggul tggi mcm tu..sbelum ni sis dah baca artikel ni kat fb..nasib la rambut sis x panjang..sedang2 je tak payah sanggul2 klau nk pkai tdung hehe

Sepi tanpa mimpi said...

menjaga aurat biarlah sesempurna mungkin bukan! :)

qistinasafiah said...

Aunty, semoga bila saya besar nanti saya berupaya menutup aurat sedayanya. Amin..

Wahida Nasution Thakhrim said...

dulu tak ada yang bersanggul tinggi tapi sekarang ni makin ramai..