Wednesday, December 8, 2010

Contest : Foto Posing Raya.

rasanya baru sekali aku pernah join contest. dah lama dulu. tak menang pun. tu sebab taknak ingat. boleh?
disebabkan nak merasa dua kali join contest, maka aku merelakan pulang lambat ke rumah semata-mata nak mensiapkan contest ini.

contest ni aku dapat setelah di-tag oleh Miera (rajin adik ni join contest, dengki ni kalau bagi dia menang sorang-sorang. HAHA. keji.) 


sesiapa yang ingin join contest ni boleh klik sini (klik terus kat banner pun boleh jugak). semua syarat-syarat penyertaan ada kat situ. aku malas nak tepek semua kat sini.




1st contest anjuran Lissa ni sempena korang.. korang.. dan korang semua yang dok galak berposing sempena raya tu hari. tak kira la raya puasa ke.. raya haji ke.. raya deepavali ke.. apa-apa jenis raya pun takpa. janji posing. ada paham?

setelah jenuh memilih folder-folder raya (punya banyak posing raya sampaikan berfolder-folder kauuu..., maka aku memilih gambar raya kat bawah ni.



ini gambar posing raya tahun 2007. bersama kawan-kawan sebujangan seperjuangan Aemy dan Yan. nama je raya, walaupun dah melantak lemang, ketupat, rendang, kuih raya dan segala mak nenek juadah raya tapiiiii... tetap jugak ke KFC, Teluk Intan. 

macam biasa, tiap-tiap tahun kitorang saja yang akan datang rumah si Aemy ni. nak harapkan dia memang sampai duaplohpat tahun lagi belum tentu dia jejak kat rumah kitorang. lepas perabiskan laksa (selalunya menu tambahan selain lemang, ketupat dan rendang) kat rumah dia, kitorang akan "menziarahi" KFC pulak sambil posing-posing kat Menara Condong Teluk Intan tu.

rindunya nak beraya lagi! srooot srooot... 

mengikuti syarat penyertaan kena tag 2 orang kawan. so aku nak tag dorang ni ha... >_<

itu saja untuk contest. sekian. -.-


10 comments:

Amirrah Zawani said...

gud luck... :)

erkies said...

TAKNAK!! tade gambar time raya..

nkara said...

mirra,
tinkiu..haha

erkies,
gambar lepas raya pon takpe..
takpon masa makan mekdi (apa kaitan?)

hans said...

tak ada gambar raya
sob sob sob

P/S : Episod Terbaru Antara Dia, Kau Dan Aku - Episod 37

Nur-Za Marlyana Mohd Kamal said...

goodluck ! utk raya krismas pulak :D

Lina_Lin said...

gud luck yer anda :)

erkies said...

goodluck kat sape tu?

(takkan aku kot, erks.. jgn nak perasan pls)

nkara said...

hans,
gambar pegi semayang jumaat pon bole jugak..janji bergaya pakai baju melayu..hehe


zama,
krismas ek? hahaha..boleh2...semua raya kita posing..yey!


lina lin,
tinkiu... sila vote! eh.

nkara said...

erkies,
memang PERASAN!!!

♥♥LiSsA♥♥! said...

salam. hai thnks 4 joining. gud luck yew. jom join ggc lisa skali
http://lisaafha.blogspot.com/2010/12/giveaway-gift-from-cameron-ggc.html