Wednesday, December 22, 2010

Blog Paling Superb!

takyah lah nak tenyeh-tenyeh mata tu. anda sekarang memang sedang mensaksikan belog paling superb di seantero donia. tapi dalam mimpi je lah... HAHA. kelakar tak? oh tak. -_-" 

untuk kali ketiganya aku terbukak hati nak join contest. contest sblom ni semua bungkus. nak senang cakap... semua KALAH. anggap saja takde rezeki kan? kan je lah. T___T




contest kali ni di anjurankan oleh cik adik kita ni, adik Aishah Ismail. aku suke nama aishah, mesti comel nih. errr.. ini bukan bodekan ok. ini betol-betol!

untuk contest nih aku nak tag Jujue, Dieabella dan Lydia Miza sebab dorang nih semua rajin masuk contest. HEHE.

syarat-syarat penyertaan boleh klik sini ok. selamat mencuba nasib! (:


3 comments:

erkies said...

kenapa kak yat tak tag sy lagi.. :( :(

p.s. sampai hati.

nkara said...

dah tarikh tamat baru ko nak buat...hahahaha

+dieabella+ said...

thanx!nti i join!hehe