Tuesday, November 23, 2010

Shoutmix dipedajal oleh CBox.

baru je nak buat makian untuk shoutmix tetiba ok pulak. cam tau-tau pulak ko ye shoutmix. 

dari pagi tadi aku try refresh shoutmix asyik la error semedang. so saja nak pedajal (errr..kome tau ke pedajal tu ape?) si shoutmix ni, aku dah taruk cbox pulak bawah tu. so sapa-sapa rasa shoutmix di sini agak biut, guna la cbox ye.

tu je nak bebel. rehat kang nak carik baju penyepit pengapit. bos tengah takde kita amik la kesempatan. tak gitu bos??? HAHAHAHAUHAU...


p/s: shoutmix sedang ERROR lagiiiiiii...cis cis
what should i do??? 

9 comments:

ahmad jo said...

biasa la tu.. dia nk upgrade kot. hehe

little cart00n said...

haha..tau takpe..
elie punya shoutmix pun macam apetah pg tadi..mereng tak tntu pasal! grr

Nur-Za Marlyana Mohd Kamal said...

tuka je gune Cbox. hehe

arfah said...

i pon kuar error gak pagi tadi, dah la baru setup new blog..hehehe...slmt skang dah ok

mrs Gee :) said...

kite rase cam sume org experienced benda yg same.. sbb td pg2 lg hubby IM dr opis die tny sbox ok ker x..skg dh ok.. leh laa jln2 (bw)..

ツbieaz@bie Azreenaツ said...

shoutmix Bie pun kekadang macamtuh juga asyik error!!
benci sangat2....dah kite sibuk2 wat Bw tym tuh shoutmix kembang giler error memanjang... uhuhu

anamizu said...

tulah psl..
takpe..
x kire dimane, kite tgglkn jugak jejak utk rakan2..kan?kan?kan?
kat sini pon boleh gak kan?hihi

twinkle twinkle said...

xpyh gune shoutmix da hee

nkara said...

nak suruh upgrade takde duet la..
hagak-hagak biut lagi kang aku tendang je shoutmix dr sini...
opsss...kang majuk plak shoutmix ni kang...

info:
semedang = selalu