Saturday, November 13, 2010

Mangsa simbah asid oleh ahli keluarga mohon bantuan kos pembedahan.


ada jugak adik-beradik yang sanggup buat kat ahli keluarga sendiri macam ni. kot ye pun si abang ni ada buat salah or memang si abang ni jahat orangnye, still ada cara untuk sedarkan dia. jangan le buat adik-beradik korang camni weh... tak kesian ke hancurkan hidup orang??? if terus meninggal ok jugak kot dari hidup penuh derita camni... bawak-bawak le berbincang. lidah lagikan tergigit, ni kan pulak hidup berkeluarga...sayangi lah keluarga anda!!!

sesapa yang berlebihan duit tu, kalau nak beramal jariah bole la tolong abang ni...kesiannnnnn... ):


p/s : ensem jugak si abang ni sebelum tragedi maut ni kan?

5 comments:

Qaseh dalia adelia said...

macam2 dunia ari ni...lau de duit dah bg dah huhu

qistinasafiah said...

..tekanan perasaan kot. kalau waras, tak tergamak punya..

nora amila ghazali said...

a'aa ensem kot... hhahahaah... kesian la kat dia...

tqaAwesome said...

astaqfiullah..
sanggop buat adk beradik sndr mcm ni.

nkara said...

tak sanggup nak buat camni pade adik bradik sendri...
kalo gado2 mulut tu bese la...
hehe