Thursday, October 28, 2010

Gulpppp... (telan air liur)

Tekak aku rasa nak makan benda ini...





Paling kaw kat Restoran Riang-Riang Seri Kembangan. Mabelesssss...
Tekak aku la, tekak korang...ada aku kisahhh? Hehe..
Bestnya kalo dapat makan sekaranggggg!!!!

Sape nak teman aku weiiiiii????

10 comments:

Ummi AmnaAmzar said...

kat mn restoran riang2 ni..landmark nye? ummi pun kat seri kembangan..xtau pun ade restoran ni..halal ke? hehe byk tanye sori...

miss chekleen said...

nak tumpang sekali eh nkara?ekeke ;)
sila menjamu selera

Cik Cyida said...

heM~ sedappnye..
nk ikot, tp awk blanje kte eh :)

NARDtheNERD said...

jom jom i teman.
eheheh.
:))

misyamissyou said...

alaaa..rase nak mkn ni gak!!!!

WAHIDA ALIAS said...

waaa....menariknye...kt mane lokasi restoran ni...dkt ngan serdg ke

nkara said...

ummi,
kat area kedai2 belakang jusco taman equine..actually kedai makan biasa tapi memang sedap (tekak aku semua sedap) ;p

miss chekleen,
semalam tak pegi pon...takde sapa nak teman. ):

cik syida,
bole bole...takde hal punyee...

nkara said...

nard,
jom jom...makan ramai2 lagi besh!

misyamissyou,
besh kan dapat makan tomyam?rasa pedas dan masam tuuu..urmmmmm mabelesssss...kekeke

wahida,
ala..kedai deret2 belakang jusco equine tu...tak ingat ade signboard kedai ke tak..):
rasanye signboard kedai tu kecik je...

qistinasafiah said...

..sedapnya..bila nak belanja saya ni? hehehe

mummy_mylis said...

Dh tutup la restoran tu..admin please update latest available restaurant��