Friday, October 22, 2010

Exam

Exam akan start hari Isnin ini. Jadual exam aku sem ni agak mensesakkan urat sendi aku. Paper 1st 25/10, 4/11, 7/11 dan 8/11. Horrornya tang 7 dan 8hb tuuuuu... Tengah gigih stadi walaupun kebanyakannya stido. Ni pun masih di opis mencari bahan-bahan rujukan. Ok ok sambil berbeloging jugak. Notes yang lecturer bagi sangatlah tidak lengkap. So memang kena carik rujukan dalam internet. Nak harapkan berukben kat umah yang sangat ‘sipot-lari-lagi-laju’ tu, baik aku stay kat opis walaupon kadang-kadang terasa bulu reroma aku kejap naik, kejap turun. Harap-harap takde lah yang buat drama slot seram tv3 depan aku sekarang ni.

 

Semester ni ambil 4 paper je. Ni pun kira berat jugak nak bawak untuk yang bekerja sambil nak belajar ni. InsyaAllah...if takde paper yang sangkut, tinggal 2 sem lagi tahun depan habis. Doakan aku ok...

 

Ok sambung stadi.   

 

 

 

5 comments:

mj said...

gud luck...jgn lewat sgt..

Amirrah Zawani said...

gud Luck yea..
first paper saya 26hb ni :)

Nasir Bravo said...

Gud Luck
Ibu Kita dan Kita Sebagai Ibu

nkara said...

mj,
baik yayang... (:

mirra,
gud luck to u too...

nasir bravo,
thanks..
tunggu paper 4hb plak..
;p

one2paii said...

selamat ber study..gud luck untuk lu