Thursday, September 23, 2010

Spot check

Baru kejap tadi kena tangkap gambar sebab tak pakai baju batik. Marah? Ada la sikit... Aku paham tu keje korang. Macam mana ntah aku betol betol sangat sangat (nak bagitau memang terlupa tahap nak mati) hari ini hari KHAMIS bukan RABU! Hari Khamis kan orang gomen kena pakai baju batik...

Dan...hari ni pulak la korang nak buat spot ceknyeee... Cissss...

Pastu boleh sound, "Tak baca emel ke?"
Eh helooo.. Cuba cek bila korang hantar emel semalam. Pukul 18:53 aka 6.53 petang. Aku pukul 5 dah cau bai bai bai dah.

Tapi takpe la. Akak paham. Keje macam kau memang ramai tak suka. Akak penah rasa... =P

3 comments:

Rinna said...

Adess siannya sampai kena ambik gambo ekk.. tak pe laa sabo je laa..next taim kena ingat laa kan.. Kena denda ker..kalau tak pakai baju batik tuh?

qistinasafiah said...

aunty, depa ambil gambar tu apa tindakan selanjutnya?

aunty ambillah gambar aunty pakai baju batik, saya teringin nak tengok aunty berbaju batik...

nkara said...

Rinnna,
Setakat ni belum kena denda apa lagi, cuma kena bagi repot kat pegawai atasan.
takpe la kan..dah keje dorang. lainkali kena beringat...hehehe

Qistinasafiah,
Tindakan selanjutnya...gambar aunty kena bagi kat bos la. hahaha
Nanti aunty snap ye..tapi batik tak ori la..tak mampu... ):