Saturday, September 4, 2010

Harapan Ramadhan

Lagu : Harapan Ramadhan - Raihan feat. Man Bai



Sejak pagi tadi mulut aku asyik menghumming lagu ini. Tak ingat langsung lagu siapa. Dan tadi dengan jayanya telah mencari di Youtube. Oh rupanya lagu Raihan dan Man Bai. Patutlah macam pernah dengar. Gila ah...

Sayu bukan bila dengar lagu ni? Entah entah ini Ramadhan terakhir... Mana kita tau bukan? Ajal maut di tangan Allah swt. Berdoa je lah ini bukan Ramadhan terakhir kita.

Seriously jugak, Ramadhan kali ni buat aku sayu sangat. Sangat sangat sayu...

Ramadhan hanya tinggal 5 hari saja lagi...
Insya-Allah tahun depan kita jumpa lagi, Ramadhan!


p/s : 3 hari lagi nak balik kampong. Yahuuuu...



9 comments:

suhaida shukor said...

uhu..selamat ari raya..

Adeeya said...

happy eid :)

nkara said...

Suhaida & Adeeya,
selamat menyambut hari raya..

Trah Wann said...

suka dgr lagu ni jugak ! best kan ? huhu . btw , slamat hari raya :)

Almy said...

dtg la ambil kad raya multimedia kad blog eh...Selamat hari raya..

tiafazunia said...

selamat hari rayyaaaaa! :)

nkara said...

Trah, Almy & Tiafazunia,
selamat hari raye... (:

I_Hate_Lolipop said...

aku suka lagu ni jugak...sgt feeling.

p.s: feeling sbb penuh dosa :(

nkara said...

IHL,
feeling sambil membersihkan dosa.eceh... (: