Wednesday, July 28, 2010

tumpang rakit orang

masa kat felda residence hari tu, aku sempat join peserta berakit. ingatkan berkayak, punya la excited sebab seumur hidup tak penah berkayah. tapi dapat berakit pun ok jugak. see my face... happy kan? hehe.



sempat lagi bergolek-golek sebelum berakit.
actually aku tolong tengok jeeee.. peserta yang kena buat rakit tu.



ok. misi menarik rakit ke kolam.
ini bukan lakonan, ini betul-betul...



briefing dulu.
tak dengar pun sebab dah tak sabar nak main air.
rakit telah ditukar-tukar. maknanya group yang buat rakit takan naik rakit yang dorang buat. kena naik rakit group lain. group mana yang tak ikat rakit kuat-kuat time ni la nak pekenakan group lain. memang nasib aku tak baik la...



nak start dah.
gila geli pijak selut dalam kolam ni. dah la tak pakai kasut. yakkkkk...
mintak-mintak aku jadi bukan faktor kekaraman rakit ini. hehe.



ayomak geset goooo...



dah sampai seberang kena gostan balik.
jenuh wei nak kayuhhhhh...



time ni tengah dengar arahan dari instructors.
masing-masing muka blur plus kepenatan.
lenjun baju aku...



kena tarik balik rakit ke darat.
then kena buka balik dan simpan di tempat asal.



moral of the story :
kerjasama dan kepercayaan antara satu sama lain amat penting.

2 comments:

cendoi manis said...

woooiit yatt...ko skang ni keje wat rakit ke??....ngeeep~..apehal aktif semacam je ko ni...

✿nkara✿ said...

woooiii..
ada belog rupenye ko..
aku add dalam lists aku tau..hehe

aku keje buat training..so mmg banyak kuar..best! (: