Monday, July 19, 2010

FELDA Residence

sekarang aku berada di FELDA Residence Trolak, Perak.
akan berada di sini selama 6 hari. oh lama.. (ada laki kah?)
aktiviti sekarang adalah mempergunakan wifi free access sampai lebam.
sampai hari tu hari jumaat. perjalanan alhamdullah selamat sampai ke destinasi. wo wohh.. (tang wo wohh tu ikut macam lagu ctnurhaliza, tajuk aku taktau, sori)


ini Dewan Alamanda 1. jangan ingat Alamanda Putrajaya je ada. sini ada 8 Alamanda.


tempat melantak bernama Anjung Restaurant. boleh tahan la jugak nak menapak dari dewan ke tempat makan. takpe. boleh kurussssss...


menu untuk hari pertama. cuba bayangkan menu untuk hari seterusnya?
berjayakah aku menahan napsu???
fikir-fikir kan... (sila fikirkan untuk aku ye)


port baek untuk tido. katil saiz single sahaja. tak boleh golek-golek. golek kat lantai boleh.


view dari tingkap bilik aku. saujana mata memandang. eceh.

jumaat malam tu ada nite walk. seram jugak walaupun jalan dalam gelap bertiga. sepatutnya sorang-sorang. hilang macho aku. gambar takda sebab gelap. kang tetiba ada makhluk lain posing naya aku.

ok itu saja. nak minum petang. kat sini makan 6 kali sehari. diet memang hancurrrr...

7 comments:

erkies said...

(sekali makan: 0.25kg) x 6 kali
x 6 hari =

TAHNIAH, anda baru saja menambah berat badan anda sebanyak 9kg..

~ eMaSuSiLa ~ said...

x la.. kan lps mkn kena jln jauh.. so (sekali makan: 0.25kg) x 6 kali x 6 hari - (sekali makan: 0.25kg) x 6 kali x 6 hari = 0..

tapi kak yat mmg nmpk gemok la skrg.. mesti sbb saya dah x de, so en wan, en cabi dok pggil kak yat gemok.. hahaha.. kak yat wes lemu.. hahaha..

~ eMaSuSiLa ~ said...

x la.. kan lps mkn kena jln jauh.. so (sekali makan: 0.25kg) x 6 kali x 6 hari - (sekali makan: 0.25kg) x 6 kali x 6 hari = 0..

tapi kak yat mmg nmpk gemok la skrg.. mesti sbb saya dah x de, so en wan, en cabi dok pggil kak yat gemok.. hahaha.. kak yat wes lemu.. hahaha..

erkies said...

(baik kak yat bagitau ape yg kak yat rasuah kat ema sampai dia backup kak yat nih)

✿nkara✿ said...

wes lemu tu ape?
ohhhhhhh.. (baru tanya abg man soulja)
ko kata aku gemokkkkkk yeee...

en wan kata, "ema silet gedi..pehanya lemu-lemu tu.."

sekian.
hahahaha...

qistinasafiah said...

selamat menggemukkan diri, aunty :-p

~ eMaSuSiLa ~ said...

ok la.. saya x gemok, kak yatt x gemok.. kita cakap daus gemok, blh?