Tuesday, July 13, 2010

datin to be

datin to be?
berangan lah kauuuu... :P

pagi tadi pergi frim ada lawatan dari puspanita kebangsaan. hanya gambar ini saja yang berjaya terpilih untuk ditepek di belog ini. gambar-gambar lain boleh blah sebab agak memalukan bila ditonton oleh diri sendiri. senang cerita aku tak suka itu gambar. sangat menunjukkan gemokkan diri ini. ah tak sukeeee...

baju yang aku pakai itu adalah uniform puspanita ok. now i layan puan sri and datin-datin only. buwekkk..

ok cau.

9 comments:

~ eMaSuSiLa ~ said...

gambar ni pon nampak gemok!!

✿nkara✿ said...

ni paling kurussss aku pilih tau... ):

mzlinda said...

yatt..uits..awat len mcm je aku tgk gambo ni... xpe2 nti aku balik kl aku bw brg tu ek... :P

✿nkara✿ said...

waaaaa..ko pun kata aku gemok ke linda?????????

~ eMaSuSiLa ~ said...

cik yatt, pembawakan budak ke? hahahaha..

✿nkara✿ said...

pembawakan mcd...
tiap minggu melantak..
uhuk..

erkies said...

kak yat kumpul gift happy meal je.. :)

✿nkara✿ said...

erkswed,

sepanjang ketiadaan aku ni..
jangan lupa kumpulkan sugarbunnies kaler putih & coklat tu tau.
jangan sampai sold out..
tinkiu.

~ eMaSuSiLa ~ said...

ari2 mkn beger.. patut la bdn pun bulat mcm beger.. kat sini saya nak kurangkan makan.. nak kurus mcm erkswed..