Friday, June 4, 2010

tribute jugak

pagi macam biasa. kena keje. hari-hari memang kena pegi keje. kecuali sabtu dan ahad. hari tersebut adalah hari bercuti dan berjimba-jimba (berjimba-jimba nih ape ek? aku slalu dengo orang sebut). jangan berjimak-jimak sudaaaaa... ok kes berat.

macam biasa jugak, kekotak parking b2 akan penuh. so aku akan menselit "dilarang parking di sini". tapi ramai jugak yang parking. so bukan aku sorang je langgar peraturan kan? ngeee...

sampai opis nampak kat meja ema ada 2 bungkos adiah. mentang-mentang pengantin baru asik dia je dapat adiah. dari kawen sampai ke opis asik dapat adiah tak abis-abis. jeles kah? uh tidakkkk... nanti aku kawen camnih jugak le gamaknye kan? tu pon kalo ade orang nak bagi laaaa... kalo takdeeee aku akan buat paksaaaannnnnnn...

dapat banyakkkk adiah ek? meh aku tolong bukak meh...
nih adiah dari kinkin choong. tak sempat bawak balik okkkk...

nih plak adiah dari ustazah M.
sila jangan tiru perangai kurang manis pengantin baru ini.



ma mok (ema gemok), nih kira aku buat entry tribute untuk ko. hehe.

No comments: