Thursday, June 10, 2010

bittersweet symphony

tekak tak baik lagi. ahhh... ):

malam tadi tengok Lagenda Budak Setan dengan opismates. aku bagi 3.5/5 bintang. rasanya baca novel lagi best, lagi banyak jalan cerita. tengok movie 2 jam dah habis. tu pun dah skip banyak dari cerita asal. apa yang skip jangan tanya. dah berbelas tahun aku tinggal novel tu. tak ingat... (:

jam 2030 dah tunggu dorang kat air pancut depan kedai jam. then terus pegi makan McD. uh habis diet akuuuu... tapi takpa lah, ni last pun nak makan-makan dengan dorang. sobs.

jangan lupa saksikan pelakon gerak khas edisi terhad tidak lama lagi.

hari nih hari terakhir Linda kat opis. besok Ema pulak. lepas nih dorang jadik geng-geng bini polis plak. cakap pun hang hang... dok IPK Perlis lah katakan. huhu.

Linda : gila ko saman aku 380..
Yat
: nasib baik saman aku 30 henget je..

sempat lagi check saman via sms lepas Ary Khan bagitau dia kena saman 450henget. termasuk saman dari tahun 2006! gilosh.

terima kasih pada Farhan, pekerja McD yang tolong tangkapkan gambar. (:

ngeri plak aku tengok Ary dengan Erkies. apakah?
macam biasa, aku akan nampak lebih besar dari mereka. adakah faktor usia mempengaruhi? oh! &%*$#@!!!



it is hard to believe how much time has passed, for it seems like only yesterday that we met. through the years our friendship has grown, and it always reminds me that the best things in life are free.

forever friends! (sobs)

5 comments:

hazman aka species1980 said...

Haish...tengok McD nampak berselera la pulak...lapor2x..

kisahremaja said...

baik hati betul budak mcD.... siap tolong amik gambar lagi ....

~ eMaSuSiLa ~ said...

Like (21081984 kali)..

✿nkara✿ said...

hazman,
kalo blanje lagi sedap kan? kan? (:

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

kisahremaja,
baek sgt..kalo tak kitorang repot sama manager dia..hehe

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ema,
gila byk ko like...

mzlinda said...

i like this..thanks yatt..muaahhhcczz...