Monday, June 7, 2010

best theraphy

terapi paling ngam ho time cuti adalah SHOPPING!

sabtu, dok umah tengok tv dan layan internet sampai lebam. nasib baik tengah bersunggoh nak diet, kalo tak layan makan sampai boncet la aku.

ahad plak, plan kena kuar jugak dari umah. layan jasko equine sorang-sorang pon boleh. ape ade hal? sorang-sorang pon gua layan je... lagi senang nak carik barang. dalam sorang-sorang tu 3 jam lebih gak aku round. pastu baru gelabah nak cuci keta sebab jam dah pukul 7.15pm. baru sedar dah maghrib dan time to balik umah.

pegi jasko beli adiah kawen budak opis, atie dan chubby. murah-murah je... sape suruh dorang kawen time bajet kureng. janji ikhlas kan kan... bagi adiah doa lagi afdal kot. hehe.

source : mr. google

time dok seri kembangan dulu, hari-hari pegi pon takpe. skang dah dok jauh susah sket nak pegi. aku pindah dari kawasan nih pon sebab tak larat nak redah jem tiap kali pegi dan balik keje. 3 tahun gak aku dok sini. sejak zaman busuk (nih kawasan pembuangan sampah. bau memang busok tahap dinosor la). time cuti skolah baru ok sket. jalan kecik sangat... pastu takde jalan lain kecuali jalan ke pekan cina ngan jalan nak ke highway untuk kuar dari sini.

skang pon tengok kawasan nih makin membangun. kawasan perumahan jangan cakap lah. berlambak-lambak... pastu tapak nak buat giant dan tesco dah rata dah. harapnye jalan pon jangan lupa buat banyak-banyak. kalo tak, makin sesak wooo...

No comments: