Monday, May 17, 2010

semuaaaaaaaaaa....


untuk makluman, opis saya sedang membuat serangan balas kepada staff yang menggunakan harta kerajaan yakni internet secara berleluasa.
maka dengan itu semua...yaaa semuaaaa...yang berbentuk hiburan ketika berkerja telah disita. uhuk uhuk...~
maka dengan itu lagi saya tidak dapat bermain game di fb dan juga baru-baru ini nak post entry dalam belog pon tarak buleh. oh sungguh kijammmmmm.
tapi saya akurrrrrrr... dengan ketentuan iniiiii...
maka dengan ini aktiviti berbentuk hiburan sebegini terpaksa diberhentikan sementara. sementara sahaja okkk... sehingga saya mempasang internet berkelajuan tinggi yakni BUKAN berukben. nantikan kemunculan saya.

eh sila jangan lupakan saya ye. saya masih wujud lagi.
tata.

8 comments:

princeduyong said...

haha...kesian..

✿nkara✿ said...

=(

~ eMaSuSiLa ~ said...

datang opis sudah tiada maknanya..

erkies said...

tahu xpe.. aku menciiiiii!

erkies said...

tergedik pulak.. :)

✿nkara✿ said...

amma & appa,

mencik... mencik... mencikkkk..!~
(gedik)

erkies said...

ahahhaa, kak yat.. bile nak update?

✿nkara✿ said...

dah update lah...