Monday, May 10, 2010

saya sayang mak saya


1st of all, selamat hari ibu kepada ibuk-ibuk bapak-bapak sedunia.

semalam aku ngan jujue je jadik tukang pengcelebrate hari ibu kat kampong. orang lain tak balik pun. kes sibok koje semedang. tapi aku tak kisah pun. boleh aku angkut kek tu balik kl karang. muahahaha. gelak ganas sket.

actually, kek tu macam biasa akan di sponser oleh jujue. aku? aku tukang bagi kasih sayang kepada mak only. pastu tukang perabih kek. ok ape... mane nak carik anak macam aku? apa mak aku masak sume aku bedal. dengan alasan... ini lah bukti kasih sayang saya pada mak saya. hehe.

jenuh nak nunggu mak bersiap. berbaju kurung nih pun sebab nak pegi miting kat sungai galah jap lagi. ailebiyue mak! mak masak keladi masak asam semalam sedapppppppp... jangan tak tau, siap packingkan keladi suruh aku masak sendiri. sebabkan tanak kecikkan ati, aku bawak gak la. kering dalam peti sejuk la jawabnye...

kek yang di sponser oleh jujue. suku je mak makan. yang lain aku dah kebas bawak balik. huhu.

ayah pun kena interframe. kena paksaan dalam ini gambar. dah tua-tua camni malu-malu kucen mak ayah aku nih. ailebiyue jugak la sama ayah!

lagu khas untuk mak, walaupon aku tau mak tak bape nak paham.


She used to be my only enemy and never let me be free
Catching me in places that I knew I should'nt be
Every other day I crossed the line I didn't mean to be so bad
I never thought you would become the friend I never had
Back then I didn't know why
Why you were misunderstood
So now I see through your eyes
All that you did was love
Mama I love you.Mama I care
Mama I love you . Mama my friend. You're my friend
I didn't want to hear it then but I'm not ashamed to say it now
Every little thing you said and did was right for me
I had a lot of to think about,about the way I usedto be
Never had a sense of my responsibility
Back then I didn't know why
Why you were misunderstood
So now I see through your eyes, all that you did was love
Mama, I love you. Mama, I care
Mama, I love you. Mama ,my friend. You're my friend
But now I'm sure I know why,
Why you were misunderstood
So now I see through your eyes
All I can give you is love is love
Mama I love you. Mama, I care
Mama, I love you. Mama, my friend,You're my friend
Mama, I love you, Mama ,I care
Mama, I love you, Mama, my friend, You're my friend

2 comments:

shiedahkamil said...

cumel je diorg nih. :)

✿nkara✿ said...

btol2...hehe